U Tassu di Copertura Fotovoltaica di Nuvelli Edifici di Istituzioni Pùbliche è Nuvelli Edifici di Fabbrica Righjunghjerà u 50% da u 2025

U Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Rurale Urbanu è a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà publicatu u pianu di implementazione per l'emissioni di CO2 di punta in u campu di custruzzione urbana è rurale, u 13 di lugliu chì prupone à ottimisà a struttura di cunsumu energeticu di a custruzzione urbana, secondu a nutizia. nant'à u situ web di u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Rurale Urbanu.

U pianu furnisce modi di riduzzione di carbonu da l'aspetti di u layout di l'edifiziu, l'energia rinnuvevule, l'utilizazione di l'energia pulita, a trasfurmazioni di risparmiu energeticu di l'edificazioni esistenti, è u riscaldamentu pulitu in e zone rurale.

In particulare in l'aspettu di l'ottimisazione di a struttura di cunsumu energeticu di a custruzzione urbana, sò dati specifichi.

Prumove a custruzzione integrata di l'edificazione solare fotovoltaica, è sforzate per ghjunghje à u 50% di a copertura fotovoltaica di novi edifici di istituzioni pubbliche è di novi edifici di fabbrica per u 2025.

Prumove l'installazione di sistemi solari fotovoltaici nantu à i tetti di edifizii publichi esistenti.

Inoltre, migliurà in modu cumpletu u livellu di edifizii verdi è bassu di carbonu è prumove a custruzzione verde è bassu di carbonu.Sviluppà vigorosamente edifizii prefabbricati è prumove l'alloghju di struttura in acciaio.En 2030, l'edifizii prefabbricati rapprisentanu u 40% di i novi edifici urbani in quellu annu.
Accelerate l'applicazione è a prumuzione di u fotovoltaicu intelligente.Prumove l'installazione di sistemi solari fotovoltaici nantu à i tetti di e case di splutazioni, nantu à i terreni vacanti di u cortile, è nantu à e strutture agricule.

In i zoni cù risorsi d'energia solare abbundanti è in edifici cù una dumanda stabile di acqua calda, prumove attivamente l'applicazione di edifici fototermali solari.

Prumove l'applicazione di l'energia geotermica è l'energia di biomassa secondu e cundizioni lucali, è prumove diverse tecnulugia di pompa di calore elettrica cum'è a fonte d'aria.

In u 2025, u tassu di sustituzione di l'energia rinnuvevule di l'edificazioni urbane ghjunghjerà à 8%, guidà u sviluppu di u riscaldamentu di l'edificiu, l'acqua calda domestica è a cucina à l'elettrificazione.

À u 2030, l'electricità di custruzzione cuntarà più di 65% di u cunsumu energeticu di l'edificazione.

Prumove l'elettrificazione cumpleta di novi edifici publichi, è ghjunghje à u 20% da u 2030.

tasso di copertura fotovoltaica
Tasso di copertura fotovoltaica 2

Tempu di Postu: Aug-31-2022